اینمــ عاقبتـ مـآ:))

































ღ♂بےا تۅ ےﮧ כּف๛ے تازﮧ ڪכּ♀ ღ

☺وِبلــاگــی شیـــکـ وَ پُُر از مطلبـ~☺

 



نظرات شما عزیزان:

Nazanin
ساعت13:31---9 تير 1393
گفت:
باید ز سر
برون کنی
سودای مرا
ساده است
عاشق مباش
فهم کن تمنای مرا...
گفتم:
دیری ست
عقل ز من ستانده ای
چون فهم کنم
حکمی که بر دل رانده ای...؟


_REZA_
ساعت10:10---9 دی 1392
حیفــ حیفــ که خیلی

باهوشو،زرنگـو،فعالو،کارآفرین م..

وگرنه حتما میرفتمـ اینجا کار میکردم))
پاسخ:اووهوو برادر بپا آبـ قطه.... اگرم میرفتی قبولتـ نمیکردن چوون قبلش منو استخدام کردن:)


✿Áreƒeh✿
ساعت10:34---8 دی 1392
اگه این جوریه منم ببرید .....


پاسخ:من تو بُردَنِ خووودم موندم یکی باید منوو ببره.....


BaRaN
ساعت19:10---22 آذر 1392
نامرد یه نمیام وبت
پاسخ:نه بیا دیهههههههه،دله منو نکشن


BaRaN
ساعت20:05---19 آذر 1392
آجی جووونی شمارشو به من میدی ؟؟؟؟؟ من که دوسِت دالم ... من که عاشقتمممم
پاسخ:نه دیگه الآن به تو بدم هرکی دیگه بیاد میگه به منم بده!!!! من که برات زیاد نظر میذارم،من که دوست دارم،من که ........اُ از این حرفا:)


من هنوز نمردم ..㋡
ساعت17:14---19 آذر 1392
چقدر تازگی دارد این روزهایی که به امید آمدن کسی دلخوش نیستم...



وشب هایی که از نیامدنش دلگیر شوم!



خودمانیم...بی کسی هم بد کسی نیست...!!


پاسخ:به به واقعا زیبا و به و.... بوود:)))


آنی
ساعت18:40---16 آذر 1392


من یه بار زنگ زدم بعدش کلی تست ازم گرفتن گفتن تو زرنگی به درد ما نمیخوری. =))
پاسخ:خخخخخ....بابـــــــــــــــــــــــــــــــا،فقط اگه زحمتی نی این شمارشونو به من بده داشته باشم شاید به دردم بخووره:))


زهرا
ساعت14:37---29 آبان 1392
هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستیم!

شماره شو به منم بده آجی جون
پاسخ:خخخخخخخخخ...:)) ن آجی جوون نمیشه، شمارشو نیمیدم،وواسه خودمه بازحمت پیداش کردم:))))))


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ سه شنبه 28 آبان 1392سـاعت 17:5 نويسنده ÑίĻØⓞ| |

MiSs-ROYA